باید درس عبرتی به رژیم صهیونیستی و آمریکا داد

عضو کمیسیون امورداخلی مجلس گفت:شهید اسماعیل هنیه عمری برای جبهه مقاومت و آزادی فلسطین و احقاق حق مردم فلسطین تلاش کرد و لذا رژیم صهیونیستی باید بداند با ترور سران مقاومت و چنین اقداماتی راه نجاتی پیدا نخواهد کرد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: اصالتاً شکل‌گیری رژیمی که در منطقه با خباثت دولت‌های آمریکا و انگلیس و کمک فرانسه انجام شده، مبتنی بر این بوده که منطقه غرب آسیا و مسلمان نشین همیشه دچار بی ثباتی باشد و مسلمانان نتوانند به تمدن جدید خود برسند.

وی افزود: رژیم گستاخ که به تعبیر مقام معظم رهبری یک باند خبیث جنایتکار است، برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می‌زند؛ در شرایط فعلی نیز که این رژیم از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب مورد فشار قرار گرفته و به شدت دچار مشکلات است؛ دست به هر جنایتی در لبنان، سوریه، یمن و ایران می‌زند و اقدامات بی‌شرمانه‌ای را انجام می‌دهد که شهادت اسماعیل هنیه یکی از این اقدامات است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: شهید اسماعیل هنیه که عمری برای جبهه مقاومت و آزادی فلسطین و احقاق حق مردم فلسطین تلاش کرد و لذا رژیم صهیونیستی باید بداند با ترور سران مقاومت و چنین اقداماتی راه نجاتی پیدا نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً رژیم صهیونیستی پاسخ محکمی از جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد تا درس عبرتی برای این رژیم خبیث و آمریکا شود.

کد خبر 776707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.