پیشرفت ۴۰ درصدی پیاده‌روسازی بیشه خزایی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساماندهی پیاده‌روسازی بیشه خزایی با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شرایط نامناسب پارک خزایی (حدفاصل پل مارنان تا پل وحید) اظهار کرد: سال جاری علاوه‌بر انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پیمانکار برای پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه‌های مربوطه اقدام شده و از فروردین سال جاری عملیات عمرانی احداث آن آغاز شده است.

وی با اشاره به احداث فضای سبز بیشه خزایی افزود: عملیات ساماندهی پیاده‌روسازی بیشه خزایی با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت ۴۰ درصدی پیاده‌روسازی بیشه خزایی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه فضای سبز منطقه با احداث بیشه خزایی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است، تاکید کرد: این پروژه شامل اجرای پارک در مساحتی حدود ۵۲ هزار مترمربع، اجرای مسیرهای پیاده‌رو و دوچرخه، زمین بازی کودکان، زمین فوتبال و والیبال، ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه، زمین ورزش‌های طنابی، پاتوق اجتماعی و نغمه‌گاه می‌شود.

کارگر گفت: همچنین اجرای آب‌نمای تصادفی در این پروژه طراحی شده است که برای آزادسازی آن از سال ۱۳۷۱ اقدام و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار متر مربع زمین آزادسازی شده است.

وی ادامه داد: این پارک شامل سه زمین ورزشی فوتبال، والیبال و ورزش‌های طنابی می‌شود.

پیشرفت ۴۰ درصدی پیاده‌روسازی بیشه خزایی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در این پارک خاطرنشان کرد: دو چشمه سرویس بهداشتی مختص معلولان است؛ این پروژه ۱۲ هزار متر مربع پیاده‌روسازی دارد که تاکنون ۶۰۰۰ متر مربع آن اجرا شده است.

کد خبر 776631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.