بدشانسی نمایندگان کشورمان در روز چهارم المپیک

در چهارمین روز از مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس محمد بیرانوند در اهداف‌پروازی حذف شد، هرچند که در راند آخر عملکرد بسیار خوبی داشت، فاطمه مجلل به‌عنوان آخرین نفر از خط عبور کرد و سامیار عبدلی نیز از دایره مسابقات المپیک کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان روز گذشته _سه‌شنبه نهم مرداد_ در چهارمین روز المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط نمایندگان کشورمان مسابقاتی را پشت‌سر گذاشته‌اند که در ادامه عملکرد و نتایج آن‌ها را می‌خوانید.

بدشانسی نمایندگان کشورمان در روز چهارم المپیک

در روز دوم رقابت‌های تیراندازی اهداف‌پروازی (تراپ) و در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های تیراندازی اهداف‌پروازی، محمد بیرانوند با ثبت ۱۱۷ امتیاز، بیست‌وچهارم شد و نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند، چراکه شش نفر نخست و برتر این رقابت‌ها راهی فینال می‌شدند. بیرانوند موفق شد در راند آخر این رقابت‌ها امتیاز ۲۵ را ثبت کند و این راند را بدون خطا پشت‌سر بگذارد.

وی به ترتیب ۲۳، ۲۳، ۲۴، ۲۲ و ۲۵ امتیاز را در پنج راند در دو روز پیاپی کسب کرد.

بدشانسی نمایندگان کشورمان در روز چهارم المپیک

فاطمه مجلل در قایق‌رانی روئینگ تک‌نفره که از مرحله شانس مجدد به‌عنوان قایق اول صعود کرده بود در مرحله یک‌چهارم در رقابت با نمایندگان استرالیا، بلغارستان، پرو، برزیل و آمریکا با زمان هشت دقیقه و ۳۷ صدم ثانیه در گروه خود ششم شد و نتوانست به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند، در این رقابت پاروزنان استرالیا، آمریکا و بلغارستان اول تا سوم شدند. مجلل راهی نیمه‌نهایی C و D شد تا رتبه خود را مشخص کند، اما شانس کسب مدال را از دست داد.

فاطمه مجلل در ادامه رقابت خود امروز، چهارشنبه دهم مرداد، در مسابقه نیمه‌نهایی C و D رقابت خواهد کرد.

جدول رده‌بندی روئینگ تک‌نفره بانوان

بدشانسی نمایندگان کشورمان در روز چهارم المپیک

در روز نخست مسابقات شنا ۱۰۰ متر کرال سینه آزاد آقایان، سامیار عبدلی در گروه پنج و با رقبایی از دومنیکن، ارمنستان، لبنان، باربادوس، باهاماس، تایلند و هنگ‌کنگ رقابت کرد که با ثبت زمان ۵۳ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه در گروه خود چهارم شد. در این گروه نمایندگان باهاماس، لبنان و باربادوس به ترتیب اول تا سوم شدند.

بدشانسی نمایندگان کشورمان در روز چهارم المپیک

در پایان رقابت‌های شنای کرال ۱۰۰ متر که ۷۹ شناگر در آن حضور داشتند و تنها ۱۶ شناگر راهی مرحله بعد می‌شدند، سامیار عبدلی در جایگاه چهل‌وهشتم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

جدول رده‌بندی شنای کرال ۱۰۰ متر

بدشانسی نمایندگان کشورمان در روز چهارم المپیک

کد خبر 776622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.