کوتاه کردن دست دلالان بخش کشاورزی نیازمند اصلاح فرآیندهای تولید است

بازرس کل کردستان، دلالان بخش کشاورزی را یکی از مشکلات این بخش دانست که می‌بایست برای کوتاه کردن دست آنان فرآیندهای تولید اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان، عیسی هواسی، امروز _سه‌شنبه نهم مرداد_ در بازدید از سازمان جهاد کشاورزی کردستان، با تأکید بر حضور و ارتباط مستمر و تنگاتنگ مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم، توصیه به تقویت ارتباطات با ارباب رجوع را از وظایف مسئولان بیان کرد و اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی یک روز در هفته را برای پاسخگویی به مردم در نظر گرفته و جوابگوی سوالات آن‌ها باشند.

وی موضوع رعایت الگوی کشت را یکی از اهداف مورد بحث دانست و افزود: مدیریت درست در حوزه منابع آبی و کشت محصولات اقتصاد محور می‌تواند باعث رشد کشاورزی و صادرات آن شود.

بازرس کل کردستان موضوع کاداستر و موضوع فرهنگ ایجاد خانه باغ و تغییر کاربری اراضی را از موضوعات مهمی دانست که می‌تواند تهدیدی جدی برای بخش کشاورزی به خصوص امنیت غذایی و مسائل زیست محیطی باشد.

هواسی در ادامه با اشاره به موانع طرح‌های تولیدی، مشکلات حوزه اراضی، نظارت بر خرید تضمینی گندم را نیز نیازمند رسیدگی ویژه دانست و افزود: هنر یک مدیر خوب ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم است و از مدیران می‌خواهیم تا با نگاه مثبت مشکلات را بررسی و از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

وی دلالان بخش کشاورزی را یکی از مشکلات این بخش دانست که می‌بایست برای کوتاه کردن دست آنان فرآیندهای تولید اصلاح شود.

بازرس کل کردستان تصریح کرد: تحقق جهش تولید نیازمند مشارکت مردم است و مشارکت مردم در گرو اراده مدیران برای حل مشکلات و پیش قدم شدن در تسهیل کارها است.

در این جلسه بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه تولیدی بازرسی کردستان به مدت چهار ساعت به درخواست‌ها و مشکلات بیش از ۴۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند که مشکل اکثر آن‌ها با حضور مدیران جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه رسیدگی و با صدور دستورات لازم در این جلسه حل شد.

کد خبر 776548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.