ارائه تسهیلات کم بهره به معلولان فعال صنایع‌دستی بهشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به حمایت فعالان حوزه صنایع‌دستی به شیوه‌های مختلف از اعطای تسهیلات کم‌بهره به معلولان فعال در حوزه صنایع‌دستی شهرستان بهشهر خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین ایزدی، عصر امروز_سه‌شنبه نهم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در رشه‌های مختلف صنایع‌دستی در این استان، اظهار کرد: با پیگیری معاونت صنایع‌دستی امکان پرداخت تسهیلات کم‌بهره به معلولان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهشهر که دارای مجوز صنایع‌دستی هستند، فراهم شده است.

وی افزود: این تسهیلات به‌منظور راه‌اندازی کارگاه صنایع‌دستی و توسعه و تجهیز کارگاه صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث‌رهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از برگزاری نمایشگاه‌های فصلی به منظور حمایت‌های میراث‌فرهنگی به هنرمندان صنایع‌دستی استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم از فعالان حوزه صنایع‌دستی به شیوه‌های مختلف حمایت کنیم.

ایزدی با بیان اینکه شهرستان بهشهر شهر ملی گلیج نام‌گرفته و یکی از ظرفیت‌های خوب صنایع‌دستی مازندران محسوب می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و خلاقیت و نوآوری هنرمندان شاهد پویایی هر چه بیشتر این شهرهای ثبت شده در لیست آثار ملی کشور نظیر شهر بهشهر باشیم.

کد خبر 776500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.