امیدآفرینی در جامعه باید گسترش پیدا کند

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه جهادگران بسیجی در مسیر امیدآفرینی جامعه و تقویت ایمان و پایه‌های آن باید تلاش مضاعفی داشته باشند گفت: امیدآفرینی در جامعه باید گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار محمدرضا عسگری صبح امروز _سه‌شنبه نهم مرداد_ در آئین افتتاح جهادگران فاطمی ۴ استان مرکزی در کانون بسیج اراک، اظهار کرد: برای محرومان باید حداقل‌هایی فراهم شود تا امید بین آن‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی باید در کنار خدمت، هدایت‌گری داشته باشند افزود: جهادگران فعال باید گروه‌های خاموش و کم کار را با هدایتگری خود فعال و با اقدامات جهادی دشمنان را ناامید و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه جهادگران بسیجی در مسیر امیدآفرینی جامعه و تقویت ایمان و پایه‌های آن باید تلاش مضاعفی داشته باشند، امیدآفرینی در جامعه باید گسترش یابد.

سردار عسگری تصریح کرد: توانمندی گروه‌های جهادی بسیار بالاست، و این قشر باید مردم را بیش از پیش برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه کنند تا تلاش‌های دشمن به نتیجه نرسد.

وی ادامه داد: انجام کارهای بزرگ و ماندگار نیازمند اقدامات کوچک و ارزشمند است، به همین دلیل تولید محتواهای فرهنگی و هنری به جد در مناطق خدمت رسانی گروه‌های جهادی باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: برای تحقق این موضوع باید برنامه تدوین و ارائه شود و در محله‌ها از راوی و پیشکسوت استفاده شود و اقدامات گذشتگان برای ما روایت شود.

سردار عسگری، با قدردانی از فعالیت و اقدامات جهادی جهادگران بسیجی استان مرکزی افزود: نهم مردادماه سالگرد دیدار مردم استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ است که در این دیدار چارچوبی برای جهادگران مشخص شد.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار چارچوبی را مشخص کردند که جهادگران در مسیر خدمت به مردم، گروه‌های مختلف را با خود همراه و مشکلات و گره‌های جامعه را بازگشایی کنند که مورد توجه ویژه قرار دارد.

امیدآفرینی مهمترین مؤلفه جهاد تبیین است

سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز با بیان اینکه امیدآفرینی مهمترین مؤلفه جهاد تبیین است اظهار کرد: این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: مهمترین مؤلفه جهاد تبیین، امیدآفرینی در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان است چراکه پوچ‌گرایی و نداشتن امید به زندگی، آسیب‌های بسیاری به جوانان وارد می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که موضوعاتی را در راستای جهاد تبیین بیان فرموده‌اند که توجه به آنها الزامی است.

سرهنگ مهجوری با بیان اینکه اقدامات جهادی باید پیوست رسانه‌ای، ترویجی و فرهنگی داشته باشد تا در جوانان امید ایجاد کند گفت: ۴۶۰ گروه جهادی در اراک فعالیت دارند که ۲۲۰ گروه آن از نهم تا هجدهم مرداد جاری برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: جهادگران در کنار اقدامات جهادی باید موضوعات فرهنگی شامل: دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان را انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: برگزاری میز خدمت برای عموم مردم هم از جمله اقدامات فرهنگی است که باید مورد توجه جهادگران قرار گیرد.

کد خبر 776485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.