پیش بینی آب و هوای مازندران در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۹ مرداد

معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی مازندران به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون هوایی خنک و بارانی را در مازندران پشت‌سر می‌گذارنیم، اظهار کرد: دمای برخی از نقاط این استان در روز گذشته به ۱۳.۴ درجه سانتی‌گراد، پایین‌ترین درجه رسیده بود.

وی با بیان اینکه امروز، سه‌شنبه نهم مرداد، وضعیت دریایی استان نیز تا قبل از ظهر ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی شده است، افزود: این وضعیت از بعدازظهر به حالت نیمه‌ابری و ابری با ارتفاع موج قابل ملاحظه ۱.۳ تا ۰.۵ متر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران شرایط دریایی روز چهارشنبه، دهم مرداد را خوب گاهی متوسط با شرایط جوی نیمه‌ابری و ابری عنوان کرد و گفت: اما این شرایط در روزهای پنجشنبه و جمعه ضعیف گاهی متوسط همراه با بارش‌های پراکنده و در ساعات بعدازظهر با کاهش ناپایداری هوا پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: ارتفاع موج در روزهای پایانی هفته جاری تا ۰.۹ متر برآورد کردند، بنابراین برای هرگونه فعالیت دریایی توصیه نمی‌شود.

اسدی با تاکید بر اینکه امروز و روزهای پنجشنبه و جمعه توصیه می‌شود از شنا کردن در دریا پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت‌های بندری و صیادی امروز و روزهای پنجشنبه و جمعه توصیه نمی‌شود.

کد خبر 776361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.