اتوبوسرانی اصفهان رتبه سوم توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر را کسب کرد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: این شرکت با تولید ۱۸۰ کیلو وات انرژی خورشیدی از طریق سقف پارک‌سوارها، موفق به کسب رتبه سوم توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر بین سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری اصفهان شد.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری اصفهان، موفق شده نزدیک به ۱۰ درصد از حجم انرژی مصرفی خود را از طریق تولید انرژی خورشیدی، تأمین و در ۴۳ نقطه از ادارات و سازمان‌های زیرمجموعه خود نیروگاه خورشیدی با مقیاس کوچک و متوسط نصب کند.

وی افزود: با اعلام مدیریت بهینه‌سازی انرژی، شرکت اتوبوسرانی این کلان‌شهر رتبه سوم توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر را کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: در ارزیابی مدیریت بهینه‌سازی شهرداری اصفهان، این شرکت با تولید ۱۸۰ کیلو وات انرژی خورشیدی از طریق سقف پارک‌سوارها، رتبه سوم توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر را بین سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری اصفهان به خود اختصاص داد.

بحیرایی گفت: شرکت اتوبوسرانی در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر مصمم است و امیدواریم با برنامه‌هایی که در دست اقدام دارد از این ظرفیت استفاده بیشتری داشته باشد.

کد خبر 776305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.