سه روز بدون مدال/ امیدها به بیرانوند

در سومین روز از مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس محمد بیرانوند در رقابت‌های اهداف‌پروازی در رده بیست‌ویکم ایستاد و ادامه رقابت‌های امروز پیگیری خواهد شد؛ تیم روئینگ دونفره کشورمان نیز از صعود به مرحله بعد بازماندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان روز گذشته _دوشنبه هشتم مرداد_ در سومین روز المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط نمایندگان کشورمان مسابقاتی را پشت‌سر گذاشته‌اند که در ادامه عملکرد و نتایج آن‌ها را می‌خوانید.

سه روز بدون مدال/ امیدها به بیرانوند

در روز نخست مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف‌پروازی (تراپ)، محمد بیرانوند با کسب ۷۰ امتیاز در سه راند پیاپی در جایگاه بیست‌ویکم قرار گرفت، بیرانوند در راند اول و دوم به امتیاز ۲۳ دست پیدا کرد و در راند سوم، ۲۴ امتیاز را از آن خود کرد. صبح امروز از ساعت ۱۰:۳۰ در قالب روز دوم و نهایی مرحله مقدماتی این مسابقات دو راند دیگر برگزار خواهد شد و شش نفر اول و برتر این رقابت‌ها به فینال که عصر امروز برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

جدول رده‌بندی رقابت‌های اهداف‌پروازی

سه روز بدون مدال/ امیدها به بیرانوند

در روئینگ سبک وزن دونفره زنان، تیم ایران که در مسابقه مرحله مقدماتی به‌عنوان قایق چهارم از خط عبور کرده بود در شانس مجدد نیز با ثبت زمان هفت دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۵۶ صدم در گروه خود چهارم شد و نتوانست به نیمه‌نهایی صعود کند، ایران برای تعیین رنکینگ در گروه بازنده‌ها رقابت خواهد کرد و باید در فینال گروه C به رقابت بپردازد.

سه روز بدون مدال/ امیدها به بیرانوند

در این رقابت پاروزنان ایرلند، کانادا و آرژانتین اول تا سوم شدند. مهسا جاور و زینب نوروزی در ادامه رقابت خود چهارشنبه دهم مرداد از ساعت ۱۱:۱۲ در فینال C با چین، پرو و ژاپن رقابت خواهند کرد. این رقابت برای رتبه بندی سیزدهم تا هجدهم بازی‌های المپیک است.

جدول گروه اول شانس مجدد

سه روز بدون مدال/ امیدها به بیرانوند

کد خبر 776240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.