بومی‌گزینی آری؛ حذف خیر

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: تیم فوتسال زنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما بایستی تعداد بازیکنان بومی را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، تیم فوتسال زنان مس رفسنجان از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال زنان ایران است که در سال‌های متوالی با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی و حضور بازیکنان در تیم ملی همواره از پرافتخارترین و برجسته‌ترین تیم‌های ایران و آسیا به شمار می‌رود.

در آستانه شروع لیگ برتر و در حالی که نماینده تیم فوتسال زنان مس رفسنجان در مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حضور داشت، خبرهایی از انصراف یا حذف این تیم نیز به گوش رسید که با واکنش‌های سرپرست و مدیران تیم مواجه شد.

حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان با اشاره به اینکه تیم فوتسال به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: سیاست‌ها باید عوض شود و به جای آنکه اکثریت بازیکنان بومی باشند، سعی کنند تعداد بومی‌ها را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از رشته‌ها صد در صد بومی شده‌اند و تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان از بچه‌های همین شهر هستند، افزود: شهر رفسنجان در بعضی رشته‌های ورزشی پتانسیل ندارد و ملزم به اخذ بازیکن از استان هستیم مثل فوتبال بانوان که بازیکنانی از استان جذب می‌کند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه تیم بسکتبال آقایان مس رفسنجان نیز باید به سمت بومی‌گزینی برود، تصریح کرد: باید نگاه ویژه‌ای به بازیکنان شهرستان و استان شود؛ اگر پتانسیل لازم را داشته باشیم، از بچه‌های خودمان بازیکن جذب می‌کنیم وگرنه از استان بازیکن می‌آوریم.

وی در ادامه از برگزاری جلسه‌ای پیرامون تیم فوتسال بانوان مس خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد اگر می‌خواهیم این تیم به فعالیت خود ادامه دهد، اکثریت بازیکنان آن باید از استان کرمان و شهرستان رفسنجان باشند و برای پست‌هایی که بازیکن ندارند، بازیکن حرفه‌ای بگیرند.

پورمحمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر احتمال تغییر در کادر فنی و مربیان تیم فوتسال زنان مس رفسنجان، خاطرنشان کرد: برای تغییر در ترکیب کادر فنی، کمیته فنی باشگاه مس رفسنجان باید تصمیم‌گیری کند.

شایان ذکر است، ساعتی قبل باشگاه مس رفسنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به شبهات ایجاد شده در فضای مجازی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در صدد حذف تیم فوتسال بانوان نیست و به زودی توسط کمیته فنی باشگاه چگونگی حضور این تیم در سوپرلیگ فوتسال بانوان تعیین تکلیف خواهد شد».

کد خبر 776225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.