جمع‌آوری و جریمه بیش از ۱۱۰۰ پمپ غیرمجاز در رفسنجان

مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان با تأکید بر جریمه دارندگان انشعاب غیرمجاز، گفت: تا کنون ۱۱۲۴ دستگاه پمپ غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حسین چرخ‌انداز امروز _دوشنبه هشتم مرداد _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته ۲۴۰ فقره انشعاب غیر مجاز در رفسنجان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: کسانی که از انشعابات غیر مجاز استفاده می‌کنند، علاوه بر تجاوز به حقوق شهروندی، با استفاده بی‌رویه و عدم پرداخت آب‌بها، احتمال قطعی آب و افت فشار را برای مشترکین آن منطقه به وجود می‌آورند.

وی با بیان اینکه شرکت آبفا شهرستان رفسنجان به دستور دادستان و با همکاری و تلاش دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان، اقدام به جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز کرده است، افزود: برخی از شهروندان با استفاده غیر مجاز از پمپ‌های آب و نصب مستقیم آن روی شبکه باعث اختلال در آب‌رسانی به سایر مشترکین می‌شوند که با این افراد نیز قاطعانه برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان از شهروندان خواست از طریق مراحل قانونی اقدام به خرید و استفاده از آب کرده و با رعایت الگوی مصرف این شرکت را در ارائه مطلوب‌تر و پیشبرد اهداف یاری دهند و تصریح کرد: علاوه بر جمع‌آوری پمپ‌های غیر مجاز، استفاده کنندگان نیز جریمه خواهند شد و در همین راستا تا کنون ۱۱۲۴ دستگاه پمپ غیر مجاز جمع‌آوری شده است.

کد خبر 776211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.