برای پیگیری گذرنامه زیارتی به قرارگاه اربعین مراجعه کنید

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: افرادی که درخواست گذرنامه زیارتی اربعین را در اپلیکیشن پلیس من یا سامانه سخا ثبت کرده‌اند اما وصول گذرنامه آن‌ها به طول انجامیده یا به مشکل برخورده است، می‌توانند برای پیگیری به قرارگاه اربعین مراجعه کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، نعمت‌الله طاهرپور اظهار کرد: به منظور تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، قرارگاه ویژه اربعین در اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان رودکی راه‌اندازی شد.

وی افزود: کسانی که درخواست گذرنامه زیارتی اربعین خود را در اپلیکیشن پلیس من یا سامانه سخا ثبت کرده‌اند، اما وصول گذرنامه آن‌ها به طول انجامیده یا به هر علت دریافت گذرنامه آن‌ها به مشکل برخورده است، می‌توانند برای پیگیری به قرارگاه اربعین مراجعه کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است و چنانچه نقصی در مراحل دریافت گذرنامه متقاضیان وجود داشته باشد به آن رسیدگی و این نواقص را برطرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمان فعالیت قرارگاه اربعین، همه روزه در ساعات اداری است که در صورت نیاز و افزایش مراجعان زمان آن افزایش پیدا می‌کند و به اطلاع عموم می‌رسد.

کد خبر 776207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی احمد مهربانی هستم شماره یکتا 9554498615 IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    دفتر چه چند روز بعد از ثبت نام میاد