انهدام باند سرقت موتورسیکلت با ۱۴۷ فقره سرقت و دستگیری ۷ مال‌خر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت با ۱۴۷ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله و برخورد با سارقان و مال‌خران مأموران پایگاه تجسس شهرستان اصفهان با اقدامات هوشمندانه پلیسی باند چهار نفره‌ای از سارقان موتورسیکلت را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و هماهنگ آن‌ها را دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۱۴۷ فقره سرقت موتورسیکلت طی دو سال اخیر در سطح شهرستان اصفهان و فروش اموال مسروقه به چند مال‌خر اعتراف کردند که در این رابطه هفت مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۶۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان، ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: برنامه‌ریزی و تلاش در راستای کشف سایر موتورسیکلت‌های مسروقه همچنان در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، ادامه داد: شهروندانی که موتورسیکلت آن‌ها به سرقت رفته است، برای شناسایی وسیله نقلیه خود به پایگاه تجسس شهرستان اصفهان واقع در خیابان لاله جنوبی جنب دارالشفای فاطمیه مراجعه کنند.

کد خبر 776201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.