تشکیل قرارگاه مقابله با مال‌خران در پلیس اصفهان / پلمب ۲۸ واحد صنفی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل قرارگاهی برای تشدید مقابله با مالخران در این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مال‌خران یکی از مهم‌ترین ضلع از هرم وقوع سرقت در جامعه هستند و اگر آنان نباشند سارقان انگیزه و هدفی برای سرقت ندارند و چراکه نمی‌دانند با مالی که دزدیده‌اند چه باید بکنند.

وی افزود: در همین راستا قرارگاه مقابله با مال‌خران در فرماندهی انتظامی استان اصفهان راه‌اندازی و جلسات ویژه‌ای برای شناسایی و رصد فعالیت این افراد و نحوه برخورد با آنان برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال دو مرحله طرح مقابله با مال‌خران و صنوفی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند اجرا و در مجموع ۲۱ مال‌خر دستگیر و اموال مسروقه ۱۵ فقره پرونده از مخفیگاه این مال‌خران کشف شد.

هاشمی‌فر از برخورد با صنوف دست دوم فروشی که مبادرت به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند خبر داد و گفت: در مجموع از ۵۴۱ واحد بازدید به عمل آمده است که در نهایت به متصدیان ۷۳ واحد صنفی تذکر داده، از متصدیان ۶۶ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد، متصدیان پنج واحد صنفی اخطار پلمب دریافت کردند و ۲۸ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

وی با بیان اینکه مال‌خران در معرض هدف پلیس قرار دارند و دیر یا زود گرفتار خواهند شد، اظهار داشت: به افرادی که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت دارند هشدار می‌دهیم که هرچه زودتر در رفتار خود تجدید نظر کنند و دست از کار ناشایست خود بردارند و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص فعالیت افراد مال‌خر دارند موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 776197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.