کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه/ ۴۰ درصد سرقت‌های رخ داده مربوط به خودرو است

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با اقدامات پیشگیرانه و طرح های انجام شده طی ۴ ماه ابتدایی سال جاری شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت ها در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: کاهش سرقت‌های امسال در واقع تداوم روند کاهشی شدن سرقت‌هایی است که از سال گذشته در استان آغاز شده بود و خوشبختانه توانستیم آن را با شیب تندتری ادامه دهیم.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴۰ درصد سرقت‌ها مربوط به خودرو، قطعات و محتویات آن است که متأسفانه امسال روند آن نسبت به سال گذشته مقداری با افزایش روبرو بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: روند افزایشی شدن سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن می‌طلبد تا صاحبان و مالکان وسایل نقیله بیش از گذشته از وسیله خود مراقبت کنند.

کرمی ادامه داد: توصیه‌ای که به رانندگان داریم این است حتماً خودرو خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز و حتماً از وسایلی نظیر قفل فرمان و پدال و دزدگیر استفاده کنند.

وی تاکید کرد: روشن گذاشتن خودرو و ترک آن حتی برای لحظه‌ای کوتاه می‌تواند باعث سرقت خودرو شود بنابراین تحت هیچ شرایطی نباید خودرو را در حالت روشن ترک کرد.

کد خبر 776192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.