اعتبار ۱۵ میلیاردی شورای اجتماعی محلات برای تعریف پروژه‌های عمرانی

شهردار مشهد گفت: در ۱۷۰ محله شهر مشهدمقدس، شورای اجتماعی محلات تشکیل شده و با نظر شورای اجتماعی محلات و براساس سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد تا سقف ۱۵ میلیارد تومان پروژه تعریف می‌شود که براساس نیاز محلات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، ظهر امروز _دوشنبه هشتم مرداد_ محمدرضا قلندرشریف در برنامه زنده رادیویی «مردم و مسئولان» از صدای خراسان رضوی اظهار کرد: در ۱۷۰ محله شهر مشهدمقدس، شورای اجتماعی محلات تشکیل شده و با نظر شورای اجتماعی محلات و براساس سیاستگذاری شورای اسلامی شهر مشهد تا سقف ۱۵ میلیارد تومان پروژه تعریف می‌شود که براساس نیاز محلات است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و همکاری شورای اسلامی شهر با وجود اینکه مشهد، شهر خشکی است در حوزه فضای سبز و خدمات شهری در کشور نمونه هستیم.

شهردار مشهد گفت: نگهداری فضای سبز در شرایط مشهد، سخت است و برای نگهداری به آب کافی نیاز داریم اما سال گذشته آب مورد نیاز در این حوزه تأمین شد.

قلندر شریف افزود: بوستان ۷۷ هکتاری کرامت را سال گذشته آغاز کردیم، این بوستان بزرگترین بوستان شهر است که در حاشیه شهر در حال احداث است و علاوه بر آن، بوستان‌های محلی و منطقه‌ای نیز احداث می‌شوند.

وی گفت: برای تأمین آب و شبکه جداسازی آب شرب از آب خام، پروژه‌ای را اجرایی کردیم که در کل شهر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هدف این است که برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز از آب‌های خاکستری و پساب استفاده کنیم، در این راستا قراردادهای خوبی با شرکت آب و فاضلاب و بخش خصوصی امضا کرده‌ایم.

شهردار مشهد در پایان گفت: در همین راستا یک مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی ذخیره پساب در محل میدان و تقاطع آزادگان در حال اجرا داریم و از طریق این تمهیدات؛ آب مورد نیاز فضای سبز مشهد تا ۲۵ سال آینده تأمین می‌شود.

کد خبر 776102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.