آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس پیاده‌روی اربعین در سیستان و بلوچستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس پیاده‌روی اربعین از روز ششم مرداد سال‌جاری در این استان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

تیمور باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: در سال‌جاری از ظرفیت کل ناوگان جاده‌ای برای جابه‌جایی مسافران اربعین استفاده خواهیم کرد و زائران اربعین حسینی می‌توانند از روز ششم مرداد سال‌جاری از طریق مراجعه به وب‌سایت‌های www.safar724.com و www.payaneha.com اقدام به خرید بلیت اتوبوس به مقصد مرزهای مهران و شلمچه کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته دو هزار و ۷۷۰ زائر ایرانی از استان در قالب ۷۴ دستگاه اتوبوس در سال گذشته به مرزهای غربی جابه‌جا شدند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی زائرین اربعین حسینی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته، هماهنگی لازم به منظور تأمین ناوگان اتوبوسی و ارائه خدمات مطلوب انجام شده و کارشناسان این اداره کل در پایانه‌های مسافربری استان، مستقر و آماده پاسخگویی به زائرین اربعین حسینی هستند.

وی خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 776046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.