آماده باش کهگیلویه و بویراحمد براثر گرمای شدید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان به دلیل گرمای شدید در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز، امروز_دوشنبه، هشتم مرداد_ در جلسه مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدیریت بحران استان به دستگاه‌های امدادی، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، شرکت‌های برق و آب و فاضلاب و گاز، فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال احمر و مراکز بهداشتی درمانی و هماهنگی و اعمال نظارت فرمانداری‌ها برای ارائه به موقع خدمات امدادی، فوریتی و کنترل حوادث ناشی از تداوم و ماندگاری توده هوای گرم تابستانه، آماده‌باش اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تا هشتم مرداد میانگین دمای هوا در سطح استان بین دو تا چهار درجه سلسیوس افزایش پیدا می‌کند، افزود: با توجه به تأثیرات افزایش دما بر کاهش راندمان و بازدهی تجهیزات برقی و تشدید حوادث حریق در تابلوها و پست‌های برق و ترانسفورماتورها به علت داغ شدن تجهیزات شبکه‌ها و کابل‌های برق تیم‌های امدادی شرکت توزیع نیروی برق، آتش نشانی و شهرداری‌ها موظف شدند برای کنترل سریع حوادث و بازسازی و اصلاح شبکه‌ها و ترانس‌ها اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این زمینه تعداد ۶۰ تیم عملیاتی و فنی شرکت‌های برق و ۶۰ تیم عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب برای تأمین برق و آب پایدار و کنترل به موقع حوادث احتمالی در شبکه‌های توزیع آماده‌باش هستند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با مروجین صرفه‌جویی در مصارف آب و برق تصریح کرد: با موارد تخلف مصارف از جمله مصارف غیرمتعارف آب و برق برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 776008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.