تحقق ۱۰۰ درصدی پروژه‌های مخابراتی ویژه اربعین در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با هدف ارائه خدمات و سرویس‌های مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان و زائران اربعین حسینی در محدوده مرز باشماق مریوان، ۳۸ پروژه مخابراتی اجرا و به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات شبکه ارتباطات سیار و دیتا ۳۸ پروژه در نقاط شهری و روستایی واقع در محدوده مرز باشماق مریوان، سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۹۹ میلیارد ریالی انجام شده است.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی سایت تلفن همراه در ۱۱ نقطه روستایی شهرستان مریوان با اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریال و ارتقا تکنولوژی ۱۰ سایت تلفن همراه به ۴G در نقطه روستایی با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی از جمله طرح‌های اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی فناوری ۵G در شش سایت شهری و راه اندازی تکنولوژی TDLTE بر روی هفت سایت شهری دیگر با مجموع اعتبار هزینه شده به میزان ۴۸۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های محقق شده است.

حکمت نصب و راه‌اندازی سایت تلفن همراه در شهر مریوان با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی و نصب و راه‌اندازی سایت پرتابل همراه اول در محدوده مرز باشماق با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی را از جمله دیگر پروژه‌های اجرا شده مختص به اربعین عنوان کرد و ادامه داد: در شهر کانی دینار نیز یک سایت تلفن همراه اول مخابرات با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: پروژه افزایش پوشش و آنتن دهی شبکهWIFI (اینترنت بدون سیم) موجود در محور مرز باشماق با نصب تجهیزات فنی و سرمایه‌گذاری چهار میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تحقق ۱۰۰ درصدی این پروژه‌ها در بهبود عملکرد سیستم‌های مخابراتی و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان تأثیر قابل توجهی دارد، گفت: در حال حاضر خدمات باکیفیت مخابراتی مورد استفاده مشتریان ساکن در این محدوده قرار دارد.

حکمت با اشاره به اینکه ارائه سرویس‌های با کیفیت مخابراتی به مشتریان علاوه بر رسالت ذاتی و استراتژی مخابرات مورد توجه است، افزود: به لحاظ اجرا و تحقق برنامه‌های مسؤلیت اجتماعی نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داریم.

وی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به زائران حسینی مایه مباهات و خیر و برکت برای تمام خدمت‌گزارانی است که به این توفیق نائل می‌شوند.

کد خبر 775940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.