مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲  آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از محل اعتبارات ریاست‌جمهوری آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از احداث مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ایجاد مکانی مناسب برای استقرار ارائه دهندگان خدمات کسب و کار به واحدهای تولیدی است که توسط کارشناسان و مشاوران در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای، فناوری، بازاریابی و آموزشی به کارآفرینان و صنعتگران ارائه می‌شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای، یکی از عوامل مؤثر بر پیشرفت و ارتقای کسب و کارهای تولیدی است و تأثیر مستقیمی بر رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصادی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: هزینه کردن برای مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است و آموزش و مشاوره راه روشنی را در پیشروی بنگاه‌های اقتصادی قرار خواهد داد و آنها را تبدیل به شرکت‌هایی توسعه یافته و دانش بنیان می‌کند.

علایی گفت: در حال حاضر مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک اردبیل در حال فعالیت است که با افتتاح این مرکز، گستره ارائه خدمات به واحدهای تولیدی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بابیان اینکه مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از محل اعتبارات ریاست‌جمهوری آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: این مرکز در زیربنایی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع و در چهار طبقه احداث شده است که علاوه بر بهره‌مندی مشاوران از فضای فیزیکی مناسب جهت دفترکار، امکان استفاده از امکانات مشترک نظیر سالن جلسات، نمایشگاه و محل برگزاری دوره‌های آموزشی نیز وجود دارد.

علایی اظهار داشت: اجرای ساختمان خدمات فناوری جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور شهید بود که با تزریق ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست‌جمهوری، پروژه مذکور تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، تلاش می‌کنیم تا بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی مهیا و توسعه بیش از پیش صنعت استان فراهم شود.

کد خبر 775937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.