مچ‎بند هوشمند هواوی Band 8  در هند عرضه شد

مچ‎بند هوشمند هواوی Band 8 که به تازگی در هند عرضه شده است، از حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب و میزان اکسیژن خون بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت هواوی به تازگی یک مچ‌بند هوشمند جدید به نام HUAWEI Band 8 وارد بازار هند کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۴ * ۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسل 282 PPI است، تا عمق ۵۰ متر زیر آب مقاوم است و به حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون مجهز شده است.

علاوه بر این، مچ‌بند هوشمند هواوی Band 8 قادر است چرخه خواب و استرس کاربران را ردیابی کند و از ۱۰۰ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری و طناب زدن پشتیبانی کند، گجت پوشیدنی جدید هواوی از طریق بلوتوث ۵.۰ به گوشی هوشمند متصل می‏‌شود و با محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ و بالاتر و همچنین iOS 9.0 و بالاتر سازگار است؛ از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به کنترل موسیقی، کنترل دوربین از راه دور، پاسخ سریع به پیام و اعلان تماس‌های دریافتی اشاره کرد.

مچ‎بند هوشمند هواوی Band 8 با یک بار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد و ۳۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی خود شارژ می‏‌شود، به طوری که ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا باتری آن به صورت کامل شارژ شود؛ قیمت گجت پوشیدنی یادشده ۵۶.۱۲ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 775912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.