پایگاه‌های قهرمانی در مازندران راه‌اندازی شود

استاندار مازندران گفت: به منظور حمایت از ورزشکاران و جذب سرمایه‌گذار ورزش و جوانان، پایگاه‌های قهرمانی در استان راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری عصر امروز_یکشنبه هفتم مرداد _ در حاشیه دیدار با کشتی‌گیران مازندرانی عازم به المپیک پاریس کشتی را نماد ایران برشمرد و اظهار کرد: مازندران پایتخت کشتی جهان است و کشتی‌گیران با کمک مربیان قوی و خوب تاکنون اقدامات خوبی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه در آستانه بازی‌های المپیک امیدواریم کشتی‌گیران مازندرانی بتوانند مدال‌های جهانی را کسب کنند، افزود: مدال‌های المپیک به ظاهر یک مدال است اما آن یک اعتبار محسوب می‌شود و نمی‌توان برای آن قیمتی را تعیین کرد.

استاندار مازندران با تاکید براینکه لازم است حکمرانی این ورزش را در استان ترسیم و پایه‌گذاری کنیم، اظهار داشت: اساسی‌ترین اقدام اکنون حضور همه ما در این تمرینات و بدرقه ورزشکاران و خانواده‌های آنها است تا مورد و مشکلی دارند پیگیری و برطرف کنیم.

نوری ادامه داد: در این راستا باید بهترین گزینه برای کشتی‌گیران انتخاب شود چرا که آنها انسان‌های سرآمد و نخبه‌ای هستند.

وی با تاکید بر ایجاد پایگاه‌های قهرمانی در مازندران مطرح کرد: برای راه‌اندازی این پایگاه‌ها مکان‌های خوبی را انتخاب کرد و پارک فناوری استان این موضوع را پیگیری کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ورزش و جوانان با ورود بر این مورد و سرمایه‌گذاری در این عرصه به جذب جوانان این مرزوبوم بپردازند، افزود: هر یک از این ورزشکاران و کشتی‌گیران الگوی رفتاری تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای جذب این سرمایه‌گذاری بخشی به اداره کل ورزش و وزارت ورزش، بخشی دیگر به نمایندگان مجلس در استان و مردم و آن کارخانه‌های سرمایه‌گذار برمی‌گردد چرا که هرچه به سمت ورزش بیاییم معضل اجتماعی کم می‌شود.

کد خبر 775822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.