رقابت بر سر بالانشینی با رقبای تکراری

هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فردا با برگزاری یک دیدار آغاز و چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی فردا _دوشنبه هشتم مرداد_ با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود و با برگزاری چهار دیدار باقی‌مانده این هفته در روز چهارشنبه، دهم مرداد به پایان می‌رسد.

چادرملو اردکان - مقاومت گلساپوش یزد

در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران چادرملو اردکان میزبان مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه آزادی اردکان است، چادرملوی اردکان و مقاومت گلساپوش هفته گذشته در دیدار پایانی نیم‌فصل نخست به رقابت پرداختند که در طی یک بازی نزدیک مقاومت گلساپوش موافق شد با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل چادرملو به پیروزی برسد.

شهرداری بندرعباس - فولاد هرمزگان

در دیگر دیدار این هفته فولاد هرمزگان میهمان شهرداری بندرعباس در ورزشگاه غدیر بندرعباس است، دیدار این دو تیم در هفته پایانی نیم‌فصل نخست با پیروزی لحظه آخری فولاد هرمزگان به پایان رسید تا فولادی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ شهرداری بندرعباس را مغلوب خود کنند.

آداک نوشهر - وحدت مهریز یزد

در یکی دیگر از دیدارهای هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران آداک نوشهر در ورزشگاه شهید حسینی نوشهر میزبان وحدت مهریز یزد است، جدال این دو تیم در هفته گذشته بسیار پر گل پیش رفت و در نهایت این آداک نوشهر بود که موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان باشد.

پاس جوان گناوه - دکتر تأمین اصفهان

در دیگر دیدار هفته دهم دکتر تأمین اصفهان میهمان پاس جوان گناوه در ورزشگاه شهدای خلیج‌فارس گناوه است، رقابت میان دو تیم قعر جدولی در هفته گذشته با پیروزی پارس جوان گناوه در ضربات پنالتی به پایان رسید تا دکتر تأمین با نه نگفتن به این تیم قعرنشین جدول شود.

شاهین خزر رودسر - پارس جنوبی بوشهر

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته شاهین خزر رودسر میزبان پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه شهرداری رودسر است، رقابت میان این دو تیم در هفته پایانی نیم‌فصل نخست با پیروزی با اختلاف پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید.

برنامه کامل دیدارهای هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران

دوشنبه هشت مرداد

  • چادرملو اردکان - مقاومت گلساپوش یزد (ساعت ۱۹:۴۵)

چهارشنبه ۱۰ مرداد

  • شهرداری بندرعباس - فولاد هرمزگان (ساعت ۱۹:۳۰)
  • آداک نوشهر - وحدت مهریز یزد (ساعت ۱۹:۴۵)
  • پاس جوان گناوه - دکتر تأمین اصفهان (ساعت ۲۰)
  • شاهین خزر رودسر - پارس جنوبی بوشهر (ساعت ۲۰)
کد خبر 775690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.