آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی اسکیت‌پارک در اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی اسکیت‌پارک در پارک گل محمدی واقع در منطقه ۸ شهرداری اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نگاه ویژه مدیریت ششم شهر اصفهان مبنی‌بر توسعه ورزش‌های همگانی اظهار کرد: شهرداری اصفهان در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر اصفهان و ارتقای کمی و کیفی اماکن ورزشی با هدف حفظ سلامت و ایجاد پویایی و تحرک در جامعه و تسریع در دسترسی شهروندان در سطوح مختلف به امکانات ورزشی در هر منطقه، درصدد برآمد تا با مشارکت بخش خصوصی متخصص و توانمند نسبت به احداث، تجهیز، به‌روزرسانی و بهره‌برداری از این مکان‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

وی افزود: در این راستا طی اعلام فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار و سیر مراحل قانونی، سرمایه‌گذاری متعهد و متخصص برای احداث (به‌روزرسانی)، بهره‌برداری، اجاره و انتقال زمین اسکیت پارک گل محمدی واقع در منطقه ۸ شهرداری اصفهان منتخب شد تا نسبت به ترویج فرهنگ ورزش، کشف استعدادهای ورزشی، تحول و توسعه ورزش اسکیت را به شکل تخصصی در سطح حرفه‌ای با رعایت استانداردهای مورد نظر این رشته ورزشی در این منطقه فعال و اجرا کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر وجود سبد متنوع پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در حوزه ورزش تصریح کرد: رشد جمعیت، توسعه شهرها، افزایش بی‌رویه وسایل نقلیه شخصی، ترافیک و هدر رفت زمان و انرژی و ظهور پدیده‌های فرهنگی و روانی ناشی از آن، مدیریت فرهنگی و ورزشی شهر را بر آن داشت تا با برنامه‌ریزی جدید، سهم خود را در حوزه ورزش و نشاط اجتماعی ادا کند و ایجاد تحرک و پویایی جامعه به‌ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان را در دستور کار قرار دهد.

وی تصریح کرد: احداث اسکیت‌پارک با هدف رشد و توسعه ورزش همگانی و تشویق کودکان و نوجوانان در اولویت قرار گرفت و با استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی به روش مشارکتی B.O.L.T احداث و بهره‌برداری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه سایر رشته‌های ورزشی در زمین‌ها و اماکن متعلق به شهرداری در دستور کار است، گفت: تمام فعالان ورزشی و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در حوزه ورزش و سلامتی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی @city_opportunitys از این فرصت‌ها آگاهی پیدا کنند.

کد خبر 775656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سام IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    0 1
    فولادشهر ۵۰ سال پیش تمام محله هاش زمین اسکیت داشت
  • فتح اله ماهرانی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    1 0
    فقط زاینده رود خودمون را بهمون بدید 25 سال یزد وقم چپاول کردند بسته دیگه خواهشا اگر معنی خواهش رامیفهمید
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    1 0
    سلام لطفا برای شطرنج بازان هم که تعدادشان کم نیست لااقل چند تا میز شطرنج قرار بدید واقعا برای پارک گل محمدی خیلی زشته دو تا میز شطرنج با این همه طرفدار ممنون