افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده‌‎ای در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت: ترافیک جاده‌ای استان در تیرماه ۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده امروز شنبه ششم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه ترددشماری استان ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۲۸ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

وی افزود: از این تعداد ۵ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۴۶۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۱ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۶۶۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در این مدت تعداد ۶۰۶ هزار و ۳۴۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸۶ هزار و ۹۷۵ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شد که شاهد افزایش ۳ درصدیتردد بین استانی از محورهای استان خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه سال گذشته بوده ایم.

وی ادامه داد: بیشترین تردد استان در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و بیرجند – خوسف است.

جلال زاده در ادامه گفت: طی این مدت ۵ هزار و ۲۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان صورت گرفته و پاسخ داده شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، یادآور شد: از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند و قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

کد خبر 775564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.