مهلت ۱۰ روزه دادگستری خوزستان برای راه‌اندازی نیروگاه برق سبحان رحجان

معاون دادستان عمومی و انقلاب خوزستان گفت: شرکت‌های توانیر، گاز و توزیع نیروی برق اهواز ۱۰ روز مهلت دارند تا در مدت تعیین شده همکاری‌های لازم را برای ورود این نیروگاه به مدار برق استان انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی بیرانوند ظهر امروز _شنبه ششم مرداد_ در حاشیه بازدید از نیروگاه در حال تأسیس «سبحان رجحان» در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: آخرین اقدامات برای راه‌اندازی این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: احداث نیروگاه تولید برق سبحان رجحان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که با توجه به وجود اختلافات با پیمانکار، نیمه‌کاره رها شده بود و با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و برگزاری جلسات متعدد، روند تکمیل این نیروگاه تسریع شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب خوزستان ادامه داد: شرکت‌های توانیر، گاز و توزیع نیروی برق اهواز ۱۰ روز مهلت دارند تا در مدت تعیین شده همکاری‌های لازم را برای ورود این نیروگاه به مدار برق استان انجام دهند.

بیرانوند تصریح کرد: این نیروگاه در صورت تکمیل با ظرفیت اسمی تولید هفت و نیم مگاوات برق، وارد شبکه برق استان می‌شود که بخشی از مشکلات برق استان را رفع خواهد کرد.

کد خبر 775472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.