عملیات «مرصاد» نمونه بارز پاسخ ایران به تجاوز دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد ثابت کرد که ایران هیچ‌گاه در برابر زیاده‌خواهی و تجاوز دشمنان عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی ظهر امروز _شنبه ششم مرداد_ در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه، اظهار کرد: عملیات مرصاد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد رشادت، دلاوری و بصیرت ملت ایران در مقابله با دشمنان قسم‌خورده بود.

وی افزود: در این عملیات غرورآفرین، نیروهای مردمی، عشایر غیور بسیجی و رزمندگان سپاه اسلام با نثار جان خود، توطئه شوم منافقین کوردل و حامیان استکباری آن‌ها را نقش بر آب و بار دیگر ثابت کردند که هیچ‌گاه در برابر زیاده‌خواهی و تجاوز دشمنان ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم، بسیج و رزمندگان سلحشور استان در این نبرد حماسی، با رشادت و جان‌فشانی مثال‌زدنی، نقشی تعیین‌کننده در شکست دشمنان انقلاب ایفا کردند و با نثار جان خود، حماسه‌ای جاودانه را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند.

یاربیگی اضافه کرد: استان کرمانشاه مفتخر است که در طول دوران پرفرازونشیب انقلاب اسلامی، بیش از ۹۸۰۰ شهید گلگون‌کفن را تقدیم اسلام کرده است و ۵۴۰ شهید استان در عملیات غرورآفرین مرصاد تقدیم اسلام و نظام شدند؛ این شهدای گران‌قدر سند افتخار و عزت این استان هستند.

وی با اعلام آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان غیور سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، آمادگی خود را برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدیدی اعلام کردند و به دشمنان انقلاب هشدار دادند که با آمادگی کامل در برابر هرگونه توطئه‌ای قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: دستاوردهای این عملیات غرورآفرین باید با زبان هنر و رسانه تبیین شود تا نقش محوری مردم دیار کرمانشاه پررنگ بیان شود و نیز این سلحشوری‌ها و جان‌فشانی‌ها فراموش نشود. در ضمن نباید جنایات بدتر از داعش منافقین کوردل با هدایت و یاری نظام سلطه از اذهان عمومی زدوده شود.

یاربیگی یاد و خاطره ارتشیان قهرمان با محوریت کلیدی شهید سرافراز امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در این عملیات را گرامی داشت.

کد خبر 775443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.