خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، ابوالفضل مهدیار اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به‌منظور فراهم‌کردن زمینه رونق تولید و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا بازار مسکن اجرا می‌شود، بر اساس این طرح افراد واجد شرایط می‌توانند از تسهیلات مسکن و زمین رایگان و ارزان قیمت که دولت در اختیار آنها قرار داده است، استفاده کنند.

وی ادامه داد: برخی افراد به‌صورت وکالتی اقدام به خریدوفروش امتیاز نهضت ملی مسکن می‌کنند که مبادرت به خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت وکالتی با استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تأمین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضائی با دفاتر ثبت اسناد و مشاوران املاکی را که در این فعالیت مشارکت داشته‌اند، به همراه دارد.

کد خبر 775355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.