کیسه زباله حاوی اسید برای پاکبان بهبهانی حادثه آفرید

معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان گفت: یکی از پاکبان‌های شهرداری بهبهان در حین انجام وظیفه براثر پاشیدن اسید از داخل یک کیسه زباله دچار آسیب و جراحت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان هدایت‌اله چمن‌رو شامگاه _جمعه پنجم مرداد_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پاکبان‌های شهرداری بهبهان در حین انجام وظیفه براثر پاشیدن اسید از داخل یک کیسه زباله دچار آسیب و جراحت شد.

وی افزود: این پاکبان کیسه زباله را بعد از جمع‌آوری به کامیون پرس زباله انتقال داده و در هنگام اعمال فشار به کیسه زباله ظرفی حاوی اسید درون آن ترکیده و مایع اسیدی بر روی بدن این پاکبان پاشیده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان تصریح کرد: عدم رعایت تفکیک زباله‌های خانگی از زباله‌های خطرناک به ویژه زباله‌های عفونی موجب پیش آمدن حوادث ناگواری است و شهروندان باید جهت پیشگیری از هر گونه مشکلی در مرحله جمع‌آوری و دفع زباله حتماً عملیات تفکیک زباله را انجام بدهند.

چمن رو خاطر نشان شد: شهروندانی که قصد دفع زباله‌های خطرناک را دارند حتماً آن را در کیسه رنگ روشن و بهصورت جداگانه قرار دهند و حتماً محتویات داخل کیسه را به پاکبانان اطلاع بدهند.

کد خبر 775294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.