کرمانشاه، رتبه اول مهارت‌آموزی در کشور

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در کشور رتبه اول مهارت‌آموزی را در سه ماه اول سال جاری کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نشست شورای توسعه و مهارت استان کرمانشاه امروز _ جمعه پنجم مرداد _ به ریاست عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و باهدف بررسی وضعیت و راهکارهای توسعه مهارت‌آموزی در سالن شهید قلیوند استانداری برگزار شد؛ عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون اقدامات خوبی در زمینه مهارت‌آموزی از تشکیل کارگروه توسعه تا فراگیر شدن آن در سطح کشور و تبدیل به شورای توسعه و مهارت‌آموزی صورت‌گرفته است.

وی افزود: امروز شاهد نتایج خوبی هستیم و استان کرمانشاه در کشور رتبه اول مهارت‌آموزی را در سه ماه اول سال جاری کسب کرده است.

محمدی با بیان اینکه در بخش مهارت‌آموزی هم توانستیم به تحقق تعهدات بیش از میزان مقرر برسیم، تصریح کرد: این مهم حاصل تلاش و همکاری تمام دستگاه‌ها به‌خصوص اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوده است.

وی در رابطه با توسعه مهارت‌آموزی خاطرنشان کرد: بایستی در راستای برطرف نمودن نیازهای استان و منطقه عمل کنیم و با آموزش نیروهای متخصص در مسیر خودکفایی و تبدیل به قطب نیروهای تخصصی در منطقه قرار بگیریم.

کد خبر 775240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.