مردم دنیا بیدار شده‌اند

امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: بدانید مردم دنیا بیدار شده‌اند و در سخنرانی نتانیاهو در کنگره پرچم آمریکا را پایین می‌آوردند و پرچم فلسطین را بالا می‌برند، این یعنی اینکه دنیا بیدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه پنجم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: امروز پنج مراد مصادف است با روزی که امام خمینی (ره) اولین حکم نماز جمعه را به آیت‌الله طالقانی دادند و اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران به امامت آیت‌الله طالقانی برپا شد و تا امروز این شجره طیبه امامت در نزدیک به ۹۰۰ نقطه ایران و نقاط مختلف کشورهای شیعی برپا می‌شود.

وی افزود: بسیاری از مردم فکر می‌کنند نماز جمعه با انقلاب اسلامی شروع شده در صورتی‌که قبل از انقلاب هم توسط آیت الله صدوقی، سید محمد خوانساری و خیلی از بزرگان ما برگزار می‌شده اما به صورت رسمی و به دستور ولی فقیه نبود چون حکومت اسلامی تشکیل نشده بود و در چنین روزی امام اولین حکمی که از طرف ولی فقیه بود به آیت الله دادند و قبل از آن در زمان پهلوی و قاجار نیز برگزار می‌شد.

امام جمعه شهرستان سمیرم با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد تصریح کرد: عملیات مرصاد آخرین عملیات فنی بود که در مقابل دشمن انجام دادیم و حدود ۲۰۰۰ نفر از این خبیثه‌ها را به کام مرگ کشیدند که چند نکته را باید توجه کرد؛ اول اینکه جنایتی که این نامردها کردند از زمانی که وارد سر پل ذهاب شدند و مجروحان را زنده زنده وسط حیاط سوزاندند این خباثت آن‌ها را می‌رساند و اگر به چند سال قبل برگردیم زمانی که منافقین تازه داشتند از انقلاب جدا می‌شدند اگر جلوی این اختلافات گرفته می‌شد.

وی عنوان کرد: اگر جلوی اختلافات گرفته و اعتقادات درست می‌شد این اختلافات به جنگ نمی‌کشید؛ اختلافات اول با کم شروع می‌شود ولی به مرور به جایی می‌رسد که اسلحه بر می‌دارند و جلوی اسلام می‌ایستادند.

حجت‌الاسلام دیانی اضافه کرد: جوانان عزیز اگر در ذهن‌تان شبهه اجتماعی یا دینی به وجود می‌آید بپرسید و نگذارید در ذهنتان شبهه به‌وجود بیاید و بماند.

وی با اشاره به حمله یمن به تل‌آویو خاطرنشان کرد: کشورهای مدعی نتوانستند این حمله با پهپاد را رصد کنند که دو هزار کیلومتر حرکت کرده و کسی نتوانسته آن را ردیابی کند و این معادلات جنگ را بهم می‌زند.

امام جمعه سمیرم اذعان کرد: امروز اتفاقی در فرانسه و پاریس اتفاق می‌افتد و المپیک شروع می‌شود و ما منتظر تحریم اسرائیل بودیم که تحریم نکردند ولی چرا اجازه ندادند ورزشکارهای روسیه بیایند؟

وی گفت: بدانید مردم دنیا بیدار شده‌اند و در سخنرانی نتانیاهو در کنگره پرچم آمریکا را پایین می‌آوردند و پرچم فلسطین را بالا می‌برند و این یعنی اینکه دنیا بیدار شده است و برای مهدویت آماده شده‌اند.

کد خبر 775221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.