نماز جمعه سبب ارتقای سطح معرفت دینی و سیاسی مردم می‌شود

امام جمعه خمینی شهر گفت: نماز جمعه نماز با برکت، پر نورانیت و حقیقا عبادی سیاسی است که باعث ارتقا سطح معرفت دینی و سیاسی مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حاج سید حسین محمود آبادی امروز _پنجشنبه چهارم مرداد_ در گردهمایی معرفتی و تشکیلاتی خادمین نماز جمعه با حضور اعضای ستاد نماز جمعه و جمعی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با عنوان «جمع جمعه» اظهار کرد: نماز جمعه نماز با برکت، پر نورانیت و حقیقت عبادی سیاسی است که باعث ارتقا سطح معرفت دینی و سیاسی مردم می‌شود.

وی افزود: روز پنجم مرداد ماه به مناسبت سالروز تأسیس اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در شهر تهران به اقامت مرحوم آیت الله طالقانی با حکم امام راحل عظیم الشان روز نماز جمعه نامگذاری شده است.

نماز جمعه باعث ارتقا سطح معرفت دینی و سیاسی مردم می‌شود

امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: سابقه برگزاری نماز جمعه در خمینی شهر از چند روز بعد از برگزاری نماز جمعه در تهران است که نورانیت این برکت در شهر خمینی شهر بوده و استمرار داشته است و امیدوارم که مردم در این نماز حضور باشکوه داشته باشند.

محمودآبادی در ادامه با اشاره به مشکلات و کمبودهای مصلی و پیگیری ساخت زمین جدید عنوان کرد: امیدوارم خیران اگر که می‌خواهند باقیات صالحاتی برای خودشان بگذارند در بازسازی مصلی ما را یاری کنند.

نماز جمعه باعث ارتقا سطح معرفت دینی و سیاسی مردم می‌شود

وی ضمن تشکر از فعالان رسانه شهرستان خمینی شهر یادآور شد: حرفه خبرنگاری مشکلات خودش را دارد و ممکن است خبری که منتشر می‌شود به ذوق و ذائقه کسی خوش نیاید ولی مخلصانه کار می‌کنند.

کد خبر 775153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.