«تگزاس ۳» در صدر قرار گرفت

پس از اتمام دهه اول محرم روند فعالیت سینماها به روال قبل بازگشت و بر این اساس فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف به پرده سینما رسیدند؛ همچنین روز چهارشنبه سوم مرداد فیلم‌های جدیدی از جمله «مصائب شیرین ۲»، «پول و پارتی» و «ساعت ۶ صبح» به صف اکران‌ها رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از اتمام دهه اول محرم روند فعالیت سینماها به روال قبل بازگشت و بر این اساس فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف به پرده سینما رسیدند؛ همچنین روز چهارشنبه سوم مرداد فیلم‌های جدیدی از جمله «مصائب شیرین ۲»، «پول و پارتی» و «ساعت ۶ صبح» به صف اکران‌ها رسیدند.

در اولین هفته مرداد فیلم‌های سینمایی «تگزاس» با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، «خجالت نکش ۲» با فروش بیش از ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، «یادگار جنوب» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، «مست عشق» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و سال گربه با فروش بیش از یک میلیارد تومان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم فروش میلیاردی جدول فروش بیست‌ونهم تیر تا چهارم مرداد بودند.

بیست‌ونهم تیر تا چهارم مرداد ۱۴۰۳، سینماها با فروش ۲۴۳,۸۴۰,۲۱۴,۵۰۰ ریالی با ۱۴,۵۴۹ سانس میزبان ۴۷۹,۲۷۸ مخاطب بود که در ادامه مروری بر آمار فروش سینما در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، خواهیم داشت:

نام فیلم تعداد بلیت فروخته شده تعداد سانس میزان فروش (ریال)

تگزاس ۳

۲۱۴,۹۷۱ ۴,۵۸۳ ۱۰۶,۰۸۲,۰۳۳,۰۰۰

خجالت نکش ۲

۱۲۱,۲۲۴ ۳,۳۶۰ ۵۸,۶۷۰,۲۵۰,۰۰۰

یادگار جنوب

۴۱,۷۸۴ ۱,۷۱۳ ۲۳,۰۱۳,۶۳۱,۰۰۰

مست عشق

۳۲,۳۱۵ ۱,۴۴۶ ۱۷,۳۲۰,۰۹۳,۰۰۰

سال گربه

۱۹,۷۳۰ ۸۳۸ ۱۰,۰۳۱,۷۵۰,۰۰۰

پول و پارتی

۱۳,۱۵۴ ۴۴۶ ۹,۵۰۵,۱۶۷,۵۰۰

تمساح خونی

۱۱,۱۷۶ ۳۱۴ ۶,۳۶۵,۱۰۰,۰۰۰

ساعت ۶ صبح

۴,۱۴۳ ۱۹۶ ۳,۱۹۸,۶۰۰,۰۰۰

عطر آلود

۷,۲۲۸ ۴۳۶ ۳,۰۷۷,۹۰۰,۰۰۰

شور عاشقی

۶,۰۶۶ ۴۱۰ ۲,۵۶۰,۱۶۵,۰۰۰
کد خبر 775146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.