ساعت کاری ادارات کرمانشاه برای هفته آینده اعلام شد

استاندار کرمانشاه گفت: ساعت کاری ادارات استان در هفته آینده هم از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ پنجشنبه چهارم مرداد _ در سومین جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به تداوم کاهش ساعات کاری ادارات در هفته آینده اظهار کرد: کماکان ساعات کاری ادارات از ساعت شش تا یازده صبح خواهد بود.

وی افزود: اگر هیئت وزیران اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده داشته باشند، ما هم در استان برنامه تعطیلی را اجرا خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید بحث مدیریت و کاهش مصرف انرژی را جدی بگیرند، افزود: همه باید برای ایجاد شرایط بهتر برای مردم که رفاه و آسایش آنان را به دنبال داشته باشد، تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استان باید مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق را با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای شدید تابستان جدی بگیرند، عنوان کرد: از چند روز گذشته کولر داخل اتاق کاری خود را به حرمت شهروندان و برای صرفه‌جویی در مصرف برق خاموش کرده‌ام و انتظار داریم همه مدیران هم در جهت کاهش مصرف هر چه بیشتر انرژی گام بردارند.

صحرایی بر نصب دیزل ژنراتورها در دستگاه‌های اجرایی برای کمک به تولید انرژی در استان هم تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به خطرات ناشی از ورود احتمالی بیماری تب دنگی به استان، از همه دستگاه‌های ذیربط خواست که تمهیدات لازم را برای اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری به استان اتخاذ کنند.

استاندار کرمانشاه از شهرداری‌ها به ویژه شهرداری کرمانشاه خواست که با جدیت نسبت به جمع‌آوری و حمل زباله‌ها و همچنین سگ‌های ولگرد اقدام کنند.

وی از دفتر بازرسی استانداری هم خواست که نظارت‌های خود را برای اجرایی شدن مصوبات این جلسه در راستای کمک به سلامتی و بهداشت مردم و همچنین مدیریت صحیح انرژی توسط دستگاه‌ها دنبال کند.

این هفته هم ساعت کاری ادارات استان از ۶ تا ۱۱ بود. ادارات استان امروز، پنجشنبه تعطیل است.

کد خبر 775100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیچارره IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    2 0
    جناب استاندار عزیز فکری برای جمع آوری آشغال و زباله های سطح شهر مخصوص منتطقه ۷ بی صاحب بکنید باتشکر
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 1
    با سلام و خدا قوت استاندار عزیز دلسوز و همشهری
  • شهروند IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    2 0
    سلام خدمت استاندار محترم استان . از شما تقاضا داریم که کلیه شهردارهای استان دستور دهید فکری بحال آسفالت کل خیابانهای شهر کرمانشاه بکنند چون متاسفانه همش خرابه واقعا نسب به شهرهای دیگر افتضاح هرکسی که مهمان ما میشه میاد داخل استان میگه که خیلی خیابانها افتضاح هستش و همچنین شهروندان نیز همیشه ناراضی هستن.بعد ما میگیم جذب گردشگری نه پارک خوبی با امنیت بالا داره نه شهربازی داره فکری هم برای آبهای قرسوه و پلهای میدان امام حسین و بلوار سمت حافظیه به سمت فرودگاه که بو بد آب مانده که اهالی چقامیرزا فار2و اهالی حافظیه گریبان گیرش شدن بکنید سم پاشی انجام بدید که مشکلات بیماری وجود نیاد . خدایش من نمیدانم که شهرداران کل پخش کرمانشاه داخل شهر تردد ندارن این مشکلات نمی بینند. ورودی جاده اتوبان بیستون روبه روی کارخانه سیمان ببینید چه بلای سراتوبان درآوردن که هر مهمانی میاد داخل استان مایه تأسف این شهر شده نه آسفالت خوبی ونه طرح ریزی مهندسی و فنی شده .جناب استاندار عزیز شما انسان وارسته و فهمیده وبا مرام منش خوبی هستید من به عنوان شهروند کرمانشاهی قبلاً چه بودیم الان چه شدیم شهر ما ازهمه لحاظ عقبه.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    1 0
    سلام فکری به حال زباله گردها و همچنین جمع آوری به موقع زباله های سطح شهر و همچنین مراکز جمع آوری ضایعات در مسیر ترمینال اسلام آباد تا پل اجلالیه اقدام شود
  • مجید سلیمی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    سلام و عرض ادب خدمت استاندار عزیز کاش بازرسی‌هایی به ادارات مثل آموزش و پرورش بفرستید تا به بی عدالتی هایی که نسبت به پرداخت حقوق انجام میدن سرو سامانی دهند بنده بعنوان سرایدار و خدمتگزار مدرسه نه حق لباس دارم نه اضافه کاری دارم و ......... تا دلتان بخواهد کجای قانون داریم هفته ای بالای صد ساعت کاری ماهیانه ده میلیون حقوق دریافت میکنند برای رضای خدا شما یه فکری باحال این قشر زحمتکش و مظلوم بفرمایید