امنیت خوبی در کرمانشاه حاکم است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز به برکت حضور نیروهای جهادی و انقلابی از جمله پلیس مقتدر، امنیت خوبی در کرمانشاه حاکم بوده و احساس امنیت نیز در نزد مردم افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری امروز _ پنجشنبه چهارم مرداد_ در دیدار با سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: امنیت مهمترین موضوعی است که مردم و شهروندان هر جامعه آن را از حاکمیت مطالبه می‌کنند.

وی افزود: امروز با وجود مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده‌اند، اما امنیت خوبی در پهنه جمهوری اسلامی و استان کرمانشاه وجود دارد که حاصل تلاش شبانه‌روزی نهادهای امنیتی و حاکمیتی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در این میان پلیس به عنوان ناظم اجتماعی و حافظ امنیت جامعه، نقش ویژه و ممتازی در امنیت داخلی کشور دارد و نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی توانسته‌اند به خوبی عهده‌دار امنیت در جامعه باشند.

حجت‌الاسلام غفوری با ابراز رضایت از امنیت فعلی استان، تاکید کرد: به برکت حضور نیروهای جهادی و انقلابی از جمله پلیس خدمتگزار، امنیت خوبی در استان کرمانشاه حکمفرما است و در طول یکسال اخیر نیز مردم به خوبی شاهد ارتقا امنیت بوده و آن را احساس کرده‌اند.

وی کاهش محسوس بسیاری از جرایم نظیر سرقت در کنار رشد دستگیری افراد مجرم را از جمله دلایل ارتقای امنیت در استان دانست و اضافه کرد: به لطف تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی امروز مجرمان در این استان از هیچ امنیتی برخوردار نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار بازگو کردن اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته شد و تصریح کرد: یکی از ضعف‌های همیشگی ما عدم اطلاع رسانی به موقع از اقدامات و برنامه‌هایی بوده که در کشور انجام گرفته است و از همین رو بسیاری از شهروندان نیز در جریان کارهای صورت گرفته قرار ندارند که این نقیصه باید رفع شود.

غفوری با تمجید از اقدامات و برنامه‌های سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان، وی را شخصیتی دانش محور معرفی کرد و گفت: اقداماتی که ایشان در استان انجام داده‌اند در نوع خود کم نظیر و همگی با ریشه علمی و عملی بوده است.

وی با بیان اینکه سردار حاجیان از چهره‌های درخشان علمی و از فرماندهان خوشنام فراجا است، عنوان کرد: اقدامات ابتکاری وی و تیم همراهش نه تنها در استان بلکه در کل کشور قابلیت اجرایی دارد و قطعاً به ارتقا امنیت کمک شایانی خواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه از تلاش‌ها و زحمات همه کارکنان انتظامی استان نیز قدردانی کرد و افزود: مردم وفادار کرمانشاه قدردان زحمات و رشادت‌های این عزیزان هستند و همه ما برای سلامتی و موفقیت در انجام وظایف محوله دعا می‌کنیم.

کد خبر 775063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.