زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه در اولویت شهرداری است

شهردار کوهپایه گفت: بازسازی گلزار شهدا باید به‌عنوان سمبل فرهنگ جهاد و شهادت، فراروی نسل‌های آینده و ادامه‌دهندگان راه انقلاب اسلامی قرار گیرد.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه زیباسازی گلزار شهدای شهر در الویت کار شهرداری است، اظهار کرد: عملیات احداث سقف گلزار شهدای کوهپایه، تعویض و بهینه‌سازی سنگ قبور و کف‌سازی، آرام‌سازی، اجرای فضای سبز ورودی و نصب تابلو ورودی گلزار شهدای شهر کوهپایه به پایان رسید.

وی افزود: پس از پایان عملیات عمرانی احداث سقف و کف‌سازی گلزار شهدا، تابلویی در ابعاد شش در دو متر به نام شهدای معظم شهر طراحی و در ورودی گلزار شهدای شهر نصب شد.

شهردار کوهپایه خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش‌ها است؛ بنابراین اهمیت و جایگاه این ارزش‌ها به نحوی است که هر ملتی، هویت و حیات اجتماعی و سیاسی خود را در پایبندی و احترام به آن‌ها و انتقال کامل به نسل‌های آینده می‌داند؛ بنابراین باید وضعیت گلزار مطهر شهدا از هر حیث با شأن و منزلت شهدا هم‌خوانی داشته باشد.

قربانی رنانی ادامه داد: بازسازی گلزار شهدا باید به‌عنوان سمبل فرهنگ جهاد و شهادت، فراروی نسل‌های آینده و ادامه‌دهندگان راه انقلاب اسلامی قرار گیرد.

کد خبر 774994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.