بهره‌برداری از ۲۶۲ واحد مسکونی و ۹۳ طرح اشتغال‌زایی در استان کرمان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: هم‌زمان با ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور، ۲۶۲ واحد مسکونی و ۹۳ طرح اشتغال‌زایی مددجویان استان کرمان در جیرفت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، علی اکبر دستجردی اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور و با ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور، ۳۰ واحد مسکونی در جیرفت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان که سه میلیارد تومان آن بلاعوض و باقی آن تسهیلات بانکی است، در جیرفت تحویل مددجویان شد.

وی افزود: همچنین ۹۳ طرح اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی جیرفت نیز هم‌زمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید و ۳۱۹ دستگاه اسپیلت با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان که ۵۰ درصد آن از سوی مددجویان و مابقی مبلغ به همت بهزیستی و با کمک خیران تأمین شده است به افراد زیر پوشش در جیرفت تعلق گرفت.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: در مجموع در استان کرمان ۴۰۰۰ اسپلیت به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان واگذار شده است و بیش از پنج هزار و ۶۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای جامعه هدف در سال‌جاری به بهره‌برداری رسید.

احمد بلندنظر، فرماندار جیرفت نیز در این مراسم از اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی جیرفت خبر داد و گفت: توجه به مناسب‌سازی اماکن اداری و شهری، برای استفاده معلولان از اولویت‌های کاری دستگاه‌ها است که شهرستان جیرفت در این زمینه پیشرفت‌های خوبی داشته است.

کد خبر 774993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.