صنعت فرش و معادن نایین پتانسیل‌های خوب این شهرستان هستند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: آنچه که مزیت نسبی صنعت شهرستان نائین است و باید بیشتر به آن توجه کرد، صنایع معدنی این شهرستان است و معادنی که در نائین وجود دارد، پتانسیل خیلی خوبی برای بحث توسعه در شهرستان است.

امیر کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: امروز طی سفری با همراهی فرماندار ویژه نائین و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این شهرستان، از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی نائین بازدید کنیم.

صنعت فرش و معادن نایین پتانسیل‌های خوب این شهرستان هستند

وی ادامه داد: به لطف خدا در شهرستان نائین بحث صنعت، رو به رشد و آینده دار است و این شهرستان از قدیم به فرش و صنایع دستی و مناطق گردشگری و کویر شناخته می‌شود و پتانسیل‌های خوبی نیز دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان افزود: باید در شهرستان و استان همه دست به دست یکدیگر دهیم که بیش از این نائین توسعه یابد و به خصوص این توسعه باید در بحث صنعت فرش نیز رخ بدهد تا با این توسعه‌ها، مردم خوشحال‌تری در نائین داشته باشیم.

صنعت فرش و معادن نایین پتانسیل‌های خوب این شهرستان هستند

کشانی تصریح کرد: آنچه که مزیت نسبی صنعت شهرستان نائین است و باید بیشتر به آن توجه کرد، صنایع معدنی این شهرستان است و معادنی که در نائین وجود دارد پتانسیل خیلی خوبی برای بحث توسعه در شهرستان است.

کد خبر 774912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.