صدور ۱۴۷۴ پروانه ساخت‌وساز طی چهار ماه در شهر اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در چند ماه نخست سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۴۷۴ مجوز ساخت بیش از یک میلیون متر مربع پروانه ساختمانی توسط شهرداری اصفهان صادر شد.

سیدمرتضی حسام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فراهم شدن شرایط توسعه زیرساختی شهری در سطح کلان‌شهر اصفهان و افزایش قابل‌توجه ساخت‌وساز اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری با ثبت ۹۵۸۷ مورد استعلامات، ۵۳۶ پروانه واحد مسکونی در بافت و صدور ۱۴۷۴ مجوز پروانه ساختمانی شاهد رشد ۲۶ درصدی در قیاس با مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۶۷ پروانه صادر شده هستیم.

وی افزود: با اطمینان از ساخت‌وساز قانونی منطبق با مشخصات فنی و رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن تنها در منطقه ۷ شهرداری اصفهان ۱۱۰ پروانه ساختمانی صادر شده است و منطقه ۱۰ با ۱۰۶ مورد در رتبه دوم قرار دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: طی چند ماه نخست سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۴۷۴ مجوز ساخت، بیش از یک میلیون متر مربع پروانه ساختمانی توسط شهرداری اصفهان صادر شد.

حسام‌نژاد تصریح کرد: با توجه به درخواست شهروندان به‌منظور تسریع در پاسخ شهرداری به انواع استعلامات و تحقق شعار «در خانه پروانه بگیرید» روان‌سازی فرایندها در حوزه شهرسازی، کاهش زمان انتظار مردم و شهروند سپاری خدمات الکترونیک و استعلامات برای دریافت مجوز ساختمانی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدوارم طی سال جاری آمار صدور پروانه روزبه‌روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق‌تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 774887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.