۱۳۶ پروژه عمرانی و خوداشتغالی بهزیستی مازندران به بهره‌برداری رسید

همزمان با سراسر کشور ۱۳۶ پروژه عمرانی و خوداشتغالی جامعه هدف بهزیستی با حضور استاندار مازندران در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری استاندار مازندران عصر امروز_چهارشنبه سوم مرداد _ در حاشیه افتتاح طرح‌های بهزیستی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای مناسبت هفته بهزیستی با محوریت شعار نهضت حسینی خدمت مردمی در این دولت جهادی پروژه‌های بهزیستی استان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در این دولت سیزدهم با نگاه ویژه شهید جمهور برای جامعه هدف بهزیستی آن محدودیت برداشته شده و سقفی وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی انجام شد و طی سه سال اخیر ۳۰ درصد ۱۸ سال گذشته کار شد.

استاندار مازندران در حوزه تحویل مسکن ۵۴۳ واحد طی ۱۸ سال کار شد درحالی‌که در این دولت ۵۰ هزار واحد تحویل داده شد، عنوان کرد: امروز مصادف با هفته بهزیستی ۸۰ واحد مسکونی معلولان به همراه ۵۶ طرح خوداشتغالی در مازندران افتتاح و بهره‌برداری رسید.

نوری با اشاره به اینکه مسئولان امر خود را موظف بر خادم این قشر بدانند، تصریح کرد: با توجه به حضور خیرین جهت مساعدت به جامعه هدف بهزیستی و خانواده‌های معلول این کمک‌دهی تداوم داشته باشد.

به گزارش ایمنا؛ همزمان با افتتاح ۸۰۸۰ پروژه واگذاری مسکن، افتتاح مراکز و اشتغالزایی افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حضور قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، یوسف نوری استاندار مازندران، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، مدیران کل بهزیستی سراسر کشور، مسؤولین استانی و شهرستانی که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ۸۰ واحد مسکونی و ۵۶ طرح اشتغال به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران به صورت نمادین در روستای اسبورز ساری افتتاح شد.

کد خبر 774879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.