نفت اصفهان به دنبال نخستین پیروزی/ مچ‌اندازی همسایه‌ها با یکدیگر

روز اول از رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اولین روز از رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتسال فردا _ پنج‌شنبه چهارم مرداد _ با انجام سه بازی برگزار خواهد شد.

پالایش نفت اصفهان _ کراپ الوند

در نخستین بازی از رقابت‌های روز اول از هفته سوم لیگ برتر فوتسال دو تیم پالایش نفت اصفهان و کراپ الوند از ساعت ۱۶ در سالن شهدای نفت اصفهان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نماینده اصفهان در شرایطی آماده این دیدار می‌شود که در دو بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشده است و با صفر امتیاز و تفاضل منفی پنج در جایگاه سیزدهم جدول حضور دارد.

کراپ نیز در دو تقابل گذشته خود با کسب یک پیروزی و یک شکست در حال حاضر در جایگاه ششم جدول قرار دارد و بررسی این آمار نشان می‌دهد به احتمال فراوان الوندی‌ها کار دشواری برای شکست رقیب خود نداشته باشند.

هیئت فوتبال قم _ گیتی‌پسند

در دیگر جدال از رقابت‌های روز اول هفته سوم لیگ برتر فوتسال این دو تیم از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه _ چهارم مرداد _ در سالن نخلستان قم برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

گیتی پسند در شرایطی آماده رویارویی با هیئت قم می‌شود که در دو بازی گذشته خود موفق به کسب دو پیروزی شده است و در حال حاضر با شش امتیاز و تفاضل ۱۰ در جایگاه نخست جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد.

هیئت فوتبال قم نیز در دو تقابل گذشته خود در لیگ برتر موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده است و با چهار امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

فولاد هرمزگان _ ایرالکو اراک

در آخرین جدال این روز دو تیم فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک از ساعت ۱۷ در سالن فجر بندر عباس برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

نماینده اراک در دو جدال گذشته خود با یک تساوی و یک شکست موفق به کسب یک امتیاز شدند و در حال حاضر در جایگاه نهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

فولاد هرمزگان نیز در شرایطی مشابه به رقیب خود در دو تقابل گذشته خود با یک پیروزی و یک تساوی موفق به کسب یک امتیاز شده است و در حال حاضر در جایگاه دهم جدول حضور دارد.

حالا باید دید جدال همسایه‌های لیگ برتر در هفته سوم با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

کد خبر 774870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.