تلاش استان کرمانشاه برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی

جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای توسعه زیرساخت ها در مرز خسروی برای تردد زائران به عتبات عالیات در زمان اربعین با مدیریت استاندار کرمانشاه انجام شد که دستاوردهای بسیار خوبی برای استان خلق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ چهارشنبه سوم مرداد _ در جلسه ستاد اربعین استان که به ریاست محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: زائران سال گذشته در تردد از مرز خسروی رضایتمندی کامل داشتند و این مرز در سال گذشته به عنوان بهترین مرز انتخاب شد.

وی افزود: افرادی که در سال گذشته از این مرز تردد داشتند رضایتمندی داشتند و امسال با توجه به این رضایتمندی پیش بینی می‌شود که بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش زائر داشته باشیم.

جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه از همه دستگاه‌ها خواست که اتخاذ تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات بیشتر و گسترده‌تر به زائرین را در برنامه‌های خود لحاظ کنند.

شعبانی به بحث ساماندهی پارکینگ‌ها و خودروهای کرایه در مسیر انتقال زائرین به خسروی و مرز تاکید کرد.

وی با اشاره به اتصال مرز خسروی در اربعین امسال به سامانه امام سجاد (ع) گفت: با اتصال به این سامانه قطعاً تسهیل تردد زائر از مرز خسروی نسبت به سال گذشته را خواهیم داشت.

کد خبر 774869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.