جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از جابه‌جایی یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۹۹ مسافر در سطح استان طی چهار ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: طی این بازه‌ زمانی، ۲۱۷ هزار و ۷۲ سفر در استان گیلان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک فهم ظهر امروز_ چهارشنبه سوم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چهار ماهه سال جاری تعداد یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۹۹ مسافر در سطح گیلان جابه‌جا شدند و طی این بازه‌ی زمانی، تعداد ۲۱۷ هزار و ۷۲ سفر در استان انجام شده است.

وی با اشاره سفرهای انجام شده در گیلان افزود: ۶۴ درصد این سفرها درون استانی و ۳۶ درصد آن‌ها درون استانی بوده و ۸۵ درصد آن‌ها با سواری، ۱۳ درصد با مینی‌بوس و دو درصد با اتوبوس انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۲ شرکت و مؤسسه حمل و نقل مسافر، ۱۰ پایانه عمومی مسافربری، دو هزار و ۹۸۹ راننده، ۱۱۲ دستگاه اتوبوس، ۶۷۶ مینی‌بوس و ۲۰۴۵ سواری تحت پوشش این اداره کل در استان گیلان فعال است.

نیک فهم گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری یا رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان اطلاع دهند.

کد خبر 774836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.