موفق‌ترین مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کدامند؟

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان اسامی موفق‌ترین مناطق و سازمان‌های شهرداری این کلان‌شهر در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی حسینی امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در سی‌وپنجمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت تحقق تولید ۱۰ درصد از برق مصرفی شهرداری اصفهان از طریق انرژی خورشیدی اظهار کرد: دیماند روز گذشته شهرداری این کلان‌شهر ۱۴ مگاوات بود که با مانوری که امروز انجام شد، این رقم به ۵ مگاوات کاهش یافت، این در حالی است که نسبت به پسال گذشته دو برابر کاهش مصرف داشتیم.

وی افزود: در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر، موفق‌ترین مناطق و سازمان‌های ما به ترتیب رتبه اول سازمان آرامستان‌ها، رتبه دوم سازمان میادین، رتبه سوم مناطق ۳، ۷، ۱۳ و ناژوان، رتبه چهارم مناطق ۶، ۱۵ ،۱۴ و رتبه پنجم به سازمان آتش‌نشانی تعلق گرفت.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مدیریت مصرف بهترین عملکرد و رتبه یک به منطقه ۱۵ رتبه دوم به مناطق ۴ و ۶ رتبه سوم به مناطق ۱۲ و ۵، رتبه چهارم به مناطق ۹ و ۱۴ و رتبه پنجم به منطقه ۵ اختصاص داشت.

کد خبر 774829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.