۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان مرکزی با حمایت‌ خیران آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: امسال ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد این استان با حمایت‌ خیران از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمدحسن حسین‌بیگی صبح امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مبلغ کل بدهی این محکومین دو هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال بود که دو هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال آن به صورت پذیرش اعسار تأمین و حدود ۱۹۰ میلیارد ریال نیز از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی افزود: این تعداد زندانی، از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال، پس از طی فرآیند قانونی از زندان‌های استان مرکزی رها شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی خاطرنشان کرد: امسال ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد این استان با حمایت خیران از زندان آزاد شدند.

حسین بیگی اضافه کرد: حدود ۴۹ میلیارد ریال از میزان بدهی این محکومین هم از سوی ستاد دیه استان و ۱۵ میلیارد ریال آن از محل آورده مددجویان تأمین شده است.

وی ادامه داد: ٩٨ نفر محکومین مرد و دو نفر زن بوده‌اند و زندانیان آزاد شده شامل: ۴۶ نفر محکوم مالی، ٢٧ نفر از محکومین مهریه، ٢۶ نفر محکوم نفقه و یک نفر مربوط به محکومیت حوادث کارگاهی است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: هم اینک در استان مرکزی ۲۰۰ زندانی غیرعمد برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

حسین بیگی افزود: شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ بانک ملی ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دارد.

کد خبر 774815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.