آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد با اشاره به آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) گفت: هدف از اجرای این تقاطع تسهیل در رفت و آمد ساکنان مسکن مهر و کاهش گره‌های ترافیکی خیابان ۶۰ متری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، داریوش بارانی بیرانوند امروز چهارشنبه _ سوم مردادماه_ در آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح کوی مسکن مهر خرم‌آباد اظهار کرد: پس از جمع‌آوری تأسیسات و انشعابات زیرساختی برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان از درون سایت اجرای تقاطع، کارگاه پروژه تجهیز و عملیات اجرایی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت راه سازه قرارگاه خاتم‌الانبیاء پیمانکار طرف قرارداد پروژه است، افزود: هدف از اجرای این تقاطع تسهیل در رفت‌وآمد ساکنان مسکن مهر و کاهش گره‌های ترافیکی خیابان ۶۰ متری است.

شهردار خرم‌آباد قرارداد پروژه را ۲۴ ماهه عنوان کرد و گفت: طول تقاطع ۴۰۰ متر با چهار دهنه ۳۵ متری تعریف شده و تلاش می‌شود باتوجه‌به فضای بیشتری که نسبت به تقاطع شهدای جاویدالاثر در اختیار است در تردد مردم مشکل ایجاد نشود.

بارانی بیرانوند اظهار امیدواری کرد که عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) در زمان کوتاهی به پایان برسد.

وی اعتبار پروژه را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این عدد به نسبت تعدیلی که به پروژه تعلق می‌گیرد ممکن است تغییر کند، اما ۵۰ درصد منابع موردنیاز آن از اعتبارات شهرداری و ۵۰ درصد نیز از منابع متمرکز ماده ۲۳ و از طریق استانداری تأمین خواهد شد.

کد خبر 774805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.