آغاز هفتادودومین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در سنندج

هفتادودومین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها امروز در ساختمان فرهنگی شهرداری سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، هفتادودومین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها صبح امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ با حضور استاندار کردستان، شهردار سنندج، اعضای شورای اسلامی شهر و رؤسای شوراهای مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها در ساختمان فرهنگی شهرداری سنندج آغاز شد.

عزت رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در آئین افتتاحیه این اجلاس اظهار کرد: شوراها مسیر مشارکت شهروندان در سیاست‌گذاری و حکمرانی شهری را هموار می‌کنند و تجربه نشان داده است هیچ کاری به منصه‌ظهور نمی‌رسد مگر آنکه با خرد جمعی استوار شود.

وی افزود: شهر سنندج ممکن است ظرفیت شهرهای بزرگی همچون مشهد را نداشته باشد، اما در زمینه اصالت، فرهنگ، هنر و مهمان‌نوازی در سطوح مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به برگزاری چهار کمیسیون تخصصی در این اجلاس خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان، صاحب‌نظران و ادارات ذی‌ربط دعوت به عمل آمده است تا بهترین استفاده از این فرصت فراهم شده، صورت گیرد.

آغاز هفتادودومین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در سنندج

رضایی تاکید کرد: امیدواریم خروجی هفتادودومین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در شهر سنندج، نتایج خوبی را برای این شهر و مجموعه شوراهای سطح کشور در بر داشته باشد.

به گزارش ایمنا، هفتادودومین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها امروز و فردا در سنندج برگزار خواهد شد که برنامه‌های روز نخست، برگزاری چهار کمیسیون تخصصی و بازدید از اماکن تاریخی شهر سنندج است و در روز دوم (پنجشنبه) نیز آئین اختتامیه و جمع‌بندی اجلاس برگزار می‌شود.

کد خبر 774721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.