عمده درآمد شهرداری مینودشت از طریق عوارض ساختمانی تامین می‌شود

شهردار مینودشت با بیان اینکه عمده درآمد شهرداری مینودشت از طریق عوارض ساختمانی و کمک‌های دولتی تأمین می‌شود، گفت: سال گذشته شهرداری مینودشت با توجه به بودجه ۶۰ میلیاردی توانست ۷۳ میلیارد را محقق کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان زین‌العابدین یزدی، شهردار مینودشت صبح امروز -سه شنبه دوم مرداد- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بودجه امسال شهرستان مینودشت حدود ۹۵ میلیارد تومان تعیین شد، از این مقدار ۴۰ میلیارد تومان به بودجه عمرانی و ۵۵ میلیارد به بودجه جاری اختصاص داده شده است.

وی در رابطه با فعالیت شهرداری در زمینه رسیدگی به شهر مینودشت، افزود: فعالیت‌های شهری همچنان ادامه دارد؛ زمین چمن مصنوعی با حضور استاندار افتتاح شد و مردم کم برخوردار منطقه کشتارگاه از این مزیت برخوردار هستند.

شهردار مینودشت ادامه داد: پروژه آسفالت شهر، روشنایی خیابان‌های اصلی شهر به عنوان جاده سلامت برای ایجاد شور اجتماعی مردم، اوایل امسال با بودجه ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد و پروژه موزائیک فرش همچنان در دست اجرا است.

یزدی با بیان اینکه شهرداری به صورت مداوم در حال خدمت‌رسانی است، اظهار کرد: کارهای روزمره مانند فعالیت‌های خدمات شهری و فضای سبز در سطح شهر برقرار است.

وی بیان کرد: درآمد پایدار شهرداری مینودشت از طریق یک سنگ‌شکن که به صورت ماهانه اجاره داده می‌شود، دو جایگاه CNG و چند ملک اجاره‌ای تأمین می‌شود اما در نهایت مبلغ کلانی نمی‌شود.

شهردار مینودشت خاطرنشان کرد: عمده درآمد شهرداری مینودشت از طریق عوارض ساختمانی و کمک‌های دولتی تأمین می‌شود، سال گذشته شهرداری مینودشت با توجه به بودجه ۶۰ میلیاردی توانست ۷۳ میلیارد را محقق کند.

یزدی با بیان نارضایتی از سطح کیفیت آسفالت شهرستان مینودشت، گفت: برای رفع مشکلات آسفالت شهر برنامه‌های در دست اجرا است، اما با وجود قیر رایگان که دولت در اختیار شهرداری‌ها می‌گذارد و فعالیت‌های خود شهرداری با سطح استاندارد فاصله داریم.

وی در خصوص برنامه‌های شهرداری در مقابل نارضایتی‌های شهروندان مینودشتی تشریح کرد: برای مشکلات نظافتی سطح شهر هم برنامه‌های خوبی مانند جذب نیروی کار، قرارداد با پیمانکار جدید و اضافه شدن باکس‌های زباله در اکثر نقاط شهر اجرا شده است، فعالیت در این زمینه همچنان ادامه دارد و به گزارشات مردمی سریعاً رسیدگی می‌شود.

کد خبر 774701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.