طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگان در ایجاد آلودگی صوتی و نصب سیستم‌های غیرمتعارف

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان از طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگان در ایجاد آلودگی صوتی و نصب سیستم‌های غیرمتعارف در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، محمدعلی بَزی اظهار کرد: نصب سیستم‌های غیرمتعارف و هر گونه تغییر در وضعیت ظاهری و فنی وسیله نقلیه ممنوع است و مأموران پلیس راهور استان با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد کرده و موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌شوند به شدت برخورد و راننده خاطی را ضمن اعمال قانون به مراجع قضائی معرفی می‌کنند و به مدت هفت روز خودرو در پارکینگ متوقف خواهد شد.

وی ادامه داد: در ادامه اجرای تحقق انضباط و امنیت ترافیکی در سه ماهه اول سال جاری هزار و ۱۸۹ فقره تخلف آلودگی صوتی و نصب سیستم‌های غیرمتعارف توسط رانندگان در سیستم تخلفات ثبت و ۱۴ دستگاه خودرو حسب دستور مقام قضائی توقیف به پارکینگ منتقل شده است.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی از مطالبات مردم است از رانندگان درخواست می‌شود از ارتکاب تخلفاتی که باعث سلب نظم و آرامش شهروندان می‌شود جدا خودداری کنند.

کد خبر 774683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.