۱۰ فقره پرونده قصاص در استان چهارمحال‌وبختیاری به صلح و سازش منجر شد

رئیس مرکز شورای حل اختلاف چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۲ فقره پروند قصاص در استان وجود داشت که ۱۰ فقره به کمک بزرگان و شورای حل اختلاف حل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری کرم شیخ‌پور صبح امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در همایش صبر چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه چهارمحال‌وبختیاری استانی یک پارچه محب امیرالمومنین است، اظهار کرد: فساد و اختلاف بین مردم، ایمان‌ها را از بین می‌برد، وقتی دل‌ها به هم نزدیک می‌شود گویی ایمان‌ها تقویت می‌شود، و این اهمیت شورای حل اختلاف را می‌رساند.

وی افزود: شورای حل اختلاف و بزرگان شب و روز و خود را برای حل مشکلات مردم را گذاشتند، که طی سال گذشته به حدود ۸۰ هزار پرونده رسیدگی شده است، ۳۲ درصد از این پرونده‌ها قابل صلح و سازش بودند و مورد بررسی قرار گرفتند.

رئیس مرکز شورای حل اختلاف چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: ۱۲ فقره پروند قصاص در استان وجود داشت، که ۱۰ فقره به کمک بزرگان و شورای حل اختلاف حل شد.

شیخ‌پور ادامه داد: ۱۰ فقره نزاع دست جمعی در چهارمحال‌وبختیاری حل و ۲۷۲ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف و ستاد صبر آزاد شدند، که اعضای شورای حل اختلاف برای این موضوع آبرو خود را هزینه کردند.

کد خبر 774641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.